Можливі три види дисбалансу ротора: статичний, динамічний і змішаний. При статичному дисбалансі вісь інерції, яка проходить через центр ваги, зміщена паралельно осі обертання ротора. В цьому випадку відцентрова сила від дисбалансу викликає на опорах однакові за величиною і по фазі вібрації. Динамічний дисбаланс характеризується розташуванням осі інерції під кутом до осі обертання. При цьому пара відцентрових сил викликає на опорах однакові за величиною і протилежні по фазі вібрації. Змішаний дисбаланс – вібрації опор в цьому випадку відрізняються як за величиною, так і за фазою. Найбільш поширеним є змішаний дисбаланс.
Тому щоб продовжити строк служби електродвигуна і забезпечити довговічність його роботи потрібно щоб його ротор був відбалансований і врівноважений.